مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-19بين الملل

دعوای مخالفان و حامیان اسراییل در دانشگاه کلمبیا آمریکا 


فضای دانشگاه کلمبیا آمریکا در 2 هفته گذشته و پس از آغاز حمله اسراییل به غزه به شدت بین مخالفان و حامیان اسراییل قطبی شده است.

- فضای دانشگاه کلمبیا آمریکا در 2 هفته گذشته و پس از آغاز حمله اسراییل به غزه به شدت بین مخالفان و حامیان اسراییل قطبی شده است.

دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا از زمان آغاز جنگ بین اسراییل و حماس صحنه تظاهرات و درگیری بین گروه های مختلف دانشجویی طرفدار و مخالف اسراییل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه روزنامه محافظه کار نیویورک پست ، مقاله یکی از اساتید این دانشگاه در تمجید از عملیات نظامی حماس در روز 7 اکتبر علیه اسراییل، باعث جنجال شده و محافل طرفدار اسراییل در این دانشگاه خواهان اخراج این استاد شده اند.

دانشگاه کلمبیا اما از اظهار نظر در مورد اعتراضات فزاینده طرفداران اسراییل علیه استادی که حملات حماس علیه اسراییل را حیرت انگیز خوانده بود، خودداری کرده است؛ با وجودی که طوماری با بیش از 45 هزار امضا با درخواست اخراج این استاد از سوی حامیان اسراییل جمع آوری شده است.

جوزف ماساد استاد سیاست و تاریخ دانشگاه کلمبیا از سوی طرفداران اسراییل متهم شده که از حمله حماس به اسراییل جانبداری کرده و مایا پلاتک یک دانشجوی 23 ساله دانشگاه کلمبیا کارزاری علیه او با جمع آوری 45 هزار امضا به راه اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوای مخالفان و حامیان اسراییل در دانشگاه کلمبیا آمریکا 

دعوای مخالفان و حامیان اسراییل در دانشگاه کلمبیا آمریکا